Chytám s Mírou, piju s Mírou

Třetí "rekordní" výprava

22.04.2014 21:41

Ahoj,
  Zdraví vás Mirek s článkem o třetí letošní výpravě. Vydali jsme se tentokrát na 48 hodin na rybník Pilský ( Střední čechy).
Na místo přijíždíme kolem 11 hodiny dopoledne. Rozděláváme vybavení a poprvé také nový bivak. Krátce po půl 1 máme vše hotovo. A čekáme na první záběr, ten přichází zruba po hodině. Po pár minutách souboje už tušíme, že to nebude malá ryba a po porvním výskoku ryby zjišťujeme, že to bude asi Nessie, vládce rybníku. Dle pokynů správce rybníka ho informujeme o zdolávání této ryby. Souboj, který pozoruje asi 10 ostatních rybářů trvá hodinu a dvacet minut. A Mirek za pomoci ostatních Mirků zdolává zatím svojí životní rybu vyzu velkou 183cm cca 60 kg. Nikomu nevadí, že voda má 11 stupňů a všichni se fotíme z rybou, kterou rychle pouštíme zpátky. Úspěšnou nástrahou byl Monster crab ananas od "páry z navijáku". Přes den do večera vytahujeme ještě 2 pstruhy, kteří zkoušeli nasát poměrně velké nástrahy. Pravá rybařina začíná ovšem v noci, kdy chytáme čtyři výstavní kapry mezi 65cm - 85 cm. K tomu ještě kolem 7 večer a 7 ráno 2 pěkné jesetery kolem 90cm.
 Natěšěni na další den a další úlovky ráno přahazujeme pruty a měníme nástrahy. Ovšem přes krásný teplý den ryby nejsou aktivní a my jsme téměř bez záběru, proto využíváme našeho grilu a opékáme maso. Další ryby se nám povede opět ulovit až v noci kdy opět zdoláváme nádherné kapry kolem 10kg a k tomu jednoho výstavního jesetera. Kolem půl 5 ráno na monster crab ananas Mirek Smejkal zdolává jesetera 145cm 22kg. Do rána už další záběr nepřichází a my balíme a před obědem odjíždíme domů.
 Prostředí rybníka bylo velmi příjemné a rybí osádka velmi slušná pro všechny typy rybářů. Závěrem bych chtěl poděkovat Ondrovi, že vyrábí tak skvělé nástrahy a umožňuje nám tyhle skvělé úlovky. Ať se kouří z navijáku... :-)